چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد: دانشجویان به امید و انگیزه نیاز دارند

  • کد خبر: ۱۹۸۷۵۴
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
رئیس دانشگاه فردوسی مشهد: دانشجویان به امید و انگیزه نیاز دارند
رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: آنچه امروز دانشجویان نیاز دارند و مقام معظم رهبری به آن تاکید دارند، امید و انگیزه است.

به گزارش شهرآرانیوز، احد ضابط امروز، ۱۵ آذرماه، در نشست پرسش و پاسخ به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو که در دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، ضمن تبریک روز دانشجو اظهار کرد: اگر قرار است وزارت اقتصاد ما مسئولیت سیاست‌گذاری، هماهنگ کردن و جهت دادن باشد، ما از دانشگاهیان و دانشجویان چه انتظاری باید داشته باشیم؟ آنچه الان دانشجویان نیاز دارند و عمدتا فرمایشات مقام معظم رهبری هم هست، امید و انگیزه است.

وی افزود: دانشجو می‌خواهد بداند بیرون از دانشگاه چه خدمتی می‌کند و جایگاه وی در اقتصاد کلان کشور کجاست؟ اگر ما به عنوان دانشگاه می‌خواهیم در اقتصاد ورود کنیم راه آن اقتصاد دانش‌بنیان است. نوع کار فارغ‌التحصیلان باید از ارزش افزوده بالا برخوردار باشد که دانشگاه فردوسی برای این موضوع برنامه دارد و این برنامه کوتاه‌مدت نیست.

ضابط با بیان اینکه مجوز پارک علم و فناوری دانشگاه فردوسی را سال ۱۴۰۰ گرفتیم، عنوان کرد: از سال گذشته برنامه‌ریزی‌ها انجام و شروع شد. ممکن است در این فضای بودجه‌ای توسعه فیزیکی زیادی را ببینید، اما حوزه نوآوری در حال کار است. ما به دنبال این هستیم که کل عرصه دانشگاه فردوسی عرصه پارک علم و فناوری باشد.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد ادامه داد: در حال حاضر ۱۶۰ شرکت فناور در دانشگاه فردوسی مستقر هستند که برنامه داریم به ۱۰۰۰ شرکت برسد. در چنین فضایی باید سالی ۲۰۰ شرکت به پارک بیایند، ۱۰۰۰ فارغ‌التحصیل ما در پارک مشغول شده و ۱۰۰۰ نفر از پارک فارغ‌التحصیل و خارج شوند. دانشجویان از ابتدای تحصیل برنامه دارند تا رشد کنند و به فضای دانش‌بنیان برسند که برای خود کار کنند و در اقتصاد کشور موثر باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->